♥ SeGalanyA AdA ♥

WelcOme To My Blog SEGALANYA ADA ThanKs For VisitiIng My BloG Dont Forget to give YoUr Comment by Syah Segalanya Ada

Koleksi Video Show syahman

Tuesday, September 20, 2011

my latest update

Sekitar Raya Aidilifitri 2011

Assalamualaikum..Selamat Hari Raya semua.. :-)

first of all,saya nk mtk maaf byk2 sbb da lama xupdate blog ni dgn cerita2 terbaru saya.aktivti harian saya sgt2 la sibuk sejak lepas dari hari raya hari tu.alhamdulillah,aktiviti saya dipenuhi dgn program2 yg penuh dgn pengalaman dan kenangan yg cukup indah.InsyaAllah saya akan upload pic program2 yg saya sertai kemudian hari..

tp untuk kali ini,saya sajikan kawan2 semua dgn beberapa babak kisah hari raya family saya yg lepas..enjoy it! v(^_^)v


Share

2 comments:

::Cik Pija:: said...

wiwit abg syah. masing2 dh ada family. abg syah bila lagi? hehe

Syah Segalanya Ada said...

bila ade jodoh,bila da smpai seru,ade la tu :-)