♥ SeGalanyA AdA ♥

WelcOme To My Blog SEGALANYA ADA ThanKs For VisitiIng My BloG Dont Forget to give YoUr Comment by Syah Segalanya Ada

Koleksi Video Show syahman

Wednesday, August 10, 2011

Cuak dibulan ramadhan

Kisah Telekung

Assalamualaikum..
Salam Ramadhan..

posting kali ni,saya nak berkongsi dgn pembaca semua.sebuah kisah yg patut diambil perhatian oleh kaum2 wanita dan sewaktu dengannya..ini bukan kisah rekaan atau ciptaan atu mainan,tapi ia adalah benar..

kisah ini bermula apabila saya menunaikan solat terawih di masjid Kubang Kerian.Pada mlm tu saya memandu kereta bersendirian.Alhamdulillah,saya dpt selesaikan terawih dgn sempurna.Mata da sgt mengantuk,ape lagi,saya mula langkah utk pulang.Dlm perjalanan pulang,jalan disekitar rumah saya sunyi tanpa kereta (jalan kampung kan).Sehinggalah saya smpai dipersimpangan lampu isyarat..

Sambil menunggu lampu isyarat hijau,saya layan lagu2 saya..tiba2 rasa seram sejuk pulak mlm tu..alrite,lampu dah hijau,saya pun gerak dan belok ke kanan..sewaktu saya belok,tiba-tiba saya ternmpk DUA LEMBAGA PUTIH dalam kereta..pemandunya org muda,sebelahnya org tua!!! YA Allah,terkejut saya ! sambil mengucap dan berzikir,saya amati lembaga2 putih itu..(dah la xpakai cermin mata)..rupanya2 wanita..fuuuhhhhh~lega rasa hati..tp cuka tu xhilang smpaila rumah..

pengajaran dari kisah ini,tolonglah cover2 skit bila anda dlm telekung solat.bukan pe,malam2 buta,sape yg xcuak.kalau kena pakcik yg ada sakit jantung,mmg konfom jalan terus da...huhu..peace no war v(^_^)v


cuak x lau jumpa tengah2 malam? (Sekadar Gambar Hiasan)

saya jugak nk maklumkan disini buat pembaca semua,saya baru sahaja berborak dgn solo kumpalan saya dulu yg sekarang ni berada di Mesir,insyaAllah tahun depan NURFANTZ akan kembali ke persada seni nasyid.doakan kami dapat merealisasikannya..amin




inilah gmbr kenangan Nurfantz dulu.dan disini jugala saya mengenali halim devotees

p/s:bulan 9 & 10 ni mmg byk program.mmg konfom saya sibuk sgt2..aiya...xcaya tgk jadual sebelah kiri tu
p/s2: terbaca saya sebuah cerita tntg industri nasyid tanah air dr sebuah kawan baik saya aka abg nasyid saya.sila klik ----> sini

Share

No comments: