♥ SeGalanyA AdA ♥

WelcOme To My Blog SEGALANYA ADA ThanKs For VisitiIng My BloG Dont Forget to give YoUr Comment by Syah Segalanya Ada

Koleksi Video Show syahman

Wednesday, April 16, 2008

Salam Ukhuwah,SAlAM MuhiBbah..Selamat Datang,Ahlan Wassahlan


Assalamualaikum semua kwn2...

Alhamdulillah,segala puji2an bagi Allah yg telah memberi peluang kpd saya untuk membina blog sendiri...tanxz to my frenz Andy Sahlam who always teach me tntg laman web..(he also designer for Nurfantz'sforum)

1st of all,ucapan terima kasih kepada Ayahanda tercinta yg sentiasa memberi sokongan,cadangan,krirtikan untuk saya menceburi bidang seni ini...dengan semangat yg beliau curahkan,saya dapat berdikari sendiri..to my late mother,i always love u mum..

special thanks also to my nasyid team member,Nurfantz,Hazwan,umar,zulyumni yang yang always with me tika suka dan duka..also the other members (shoutul muhammadi) the important person,ust AbdulRahman n Ust Abadulllah (guru penasihat nasyid)

Then,jutaan terima kasih to my icon,abg Halim devotees yang xjemu2 membantu saya tntg nasyid nie...n also abg Muadz al-massr yg xletih melayan kerenah saya n always memberi support n the most3 important person abg hazami (my vokal teacher) n his members yang byk memberi tunjuk ajar tntg vokal n lain2...also thanks to Abg fadli Unic yg sentiasa memberi n membuka peluang kpd Nurfantz untuk menimba pengalaman..n ucapan khas kepada Taqie n his team Nice,gudlak in ur dakwah..

hopefully,u guys happy n enjoy with this blog n always visit it everyday...insyaAllah saya akan sentiasa memberi perkembangan terbaru tntg aktiviti saya,nurfantz,n sekitar saya...hik5..

tanxz to all

ur frenz,

Syah NurFantz






Share

No comments: